Firma IPSOS Polska na zlecenie Wilkinson Sword przeprowadziła badanie na temat upodobań i oczekiwań kobiet dotyczących męskiego owłosienia. Wyniki są dość jednoznaczne: gładki, pozbawiony zarostu męski tors preferuje już 33% Polek.
Paniom coraz bardziej podobają się także reklamy perfum i wód toaletowych z modelem o gładkiej klatce piersiowej. „Naturalność” woli 16% mężczyzn i 20% kobiet, a 17% przebadanych kobiet i mężczyzn uważa, że to zarośnięty tors jest bardziej męski.
Z badań wynika także, że gładkie męskie torsy najbardziej podobają się młodym kobietom stanu wolnego mieszkającym w miastach. Według nich mężczyzna bez zarostu jest bardziej atrakcyjny i wygląda seksowniej, niż przysłowiowy „zwierzak”.
Uwaga: aż 33% kobiet preferujących panów bez owłosienia na klatce piersiowej to właścicielki firm, więc być może już wkrótce panowie w CV będą wśród swoich zalet wymieniać także „gładki, pozbawiony owłosienia tors”?