Firma IPSOS Polska na zlecenie Wilkinson Sword przeprowadziła badanie na temat upodobań i oczekiwań kobiet dotyczących męskiego owłosienia. Wyniki są dość jednoznaczne: gładki, pozbawiony zarostu męski tors preferuje już 33% Polek.
Paniom coraz bardziej podobają się także reklamy perfum i wód toaletowych z modelem o gładkiej klatce piersiowej. „Naturalność” woli 16% mężczyzn i 20% kobiet, a 17% przebadanych kobiet i mężczyzn uważa, że to zarośnięty tors jest bardziej męski.
Z badań wynika także, że gładkie męskie torsy najbardziej podobają się młodym kobietom stanu wolnego mieszkającym w miastach. Według nich mężczyzna bez zarostu jest bardziej atrakcyjny i wygląda seksowniej, niż przysłowiowy „zwierzak”.
Uwaga: aż 33% kobiet preferujących panów bez owłosienia na klatce piersiowej to właścicielki firm, więc być może już wkrótce panowie w CV będą wśród swoich zalet wymieniać także „gładki, pozbawiony owłosienia tors”?
Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »