„Akademia dżentelmenów” to historia o Kopciuszku w męskim wydaniu, historia przemiany mężczyzny-żaby w czarującego księcia. Każdy odcinek nowego programu stacji Wedding TV przedstawia romantyczne wydarzenie, zaplanowane przez przyszłego „księcia”.
Mężczyźni uczą się, jak stać się przystojnym, rycerskim dżentelmenem, żeby podbić serce swojej wybranki. Biorą lekcje wysławiania się i dykcji, tańca, troskliwości i romantyczności, jak również higieny i stylu. Program prowadzi Paul Hogan, były szef sztabu w służby zagranicznej i kamerdyner gwiazd o międzynarodowej sławie. Jego asystentką jest Asha Daniere, która reprezentuję tę wyjątkową kobietę, jak również damską część widowni, ubiera wszystko w romantyczne szaty. Radzi mężczyznom, jak sprawić, żeby ich dziewczyna czuła się naprawdę wyjątkowa.
Premierowe odcinki: w każdy piątek, od 14 grudnia. W pierwszym z nich poznamy Sajeeva Sharmę, który jest pewnym siebie, 34-letnim artystą, od dziewięciu lat żonatym z Sangeetą. Jego krzykliwy styl oraz głośny sposób bycia sprawiają, że jest zawsze na pierwszym planie. Czy na dziesiątą rocznicę ślubu temu „dumnemu pawiowi” uda się przeobrazić w dżentelmena? Dotychczas świętowali rocznice z wielką pompą, Sangeeta jednak wolałaby romantyczną kolację. Tym razem ma być inaczej, wszystko będzie przygotowane z myślą o niej. Jednak żeby tak się stało trzeba odwrócić uwagę jej męża od siebie samego. Pojawi się też Casey Paolozzi, który jest najtrudniejszym „przypadkiem” w historii „Akademii Dżentelmenów”. Mimo najlepszych intencji, ma wygląd człowieka nieokrzesanego. Wychował się w „męskiej” rodzinie, a teraz jest brudnym, posapującym, chrząkającym robotnikiem. Od 9 lat jest zaręczony z Lucy, która szczerze go kocha, ale podkreśla, że nie wyjdzie za człowieka, którego kultura osobista jest na etapie Neandertalczyka. Casey jest wrażliwy, zabawny, wspaniale zajmuje się dziećmi, jest również świadomy tego, że jego zachowanie pozostawia wiele do życzenia, nie ma jednak pojęcia, jak to zmienić.
Wedding TV to kanał tematyczny poświęcony rozrywce i emocjom związanym ze ślubami i relacjami partnerskimi. Po raz pierwszy kanał został wprowadzony na rynek brytyjski 4 grudnia 2006 roku.